Vichy Teint Ideal

Produsele Vichy sunt nelipsite din rutina mea de îngrijire a tenului și a machiajului.Am descoperit de mulți ani aceste produse și sunt foarte mulțumită de ele.Sunt foarte eficiente în lupta mea cu acneea atât cremele cât și fondurile de ten.Apa termală am încercat-o prima oară vara și mi-a plăcut mult. Cremele și fondurile de ten sunt o alegeră bună când vine vorba de un ten sensibil cu probleme și imperfecțiuni.Laboratoarele Vichy produc cosmetice hipoalergenice și fără parabeni și se potrivesc oricărei persoane în funcție de problemele și necesitățile tenului.

Processed with VSCO with hb1 preset

În gama Teint Ideal există două fonduri de ten, și adica varianta fluidă și cea cremoasă.Fondul de ten cremă este destinat tenului uscat și normal. Eu am ales varianta cremă în ciuda faptului că am tenul gras. Acest produs are rolul de a ilumina tenul și de a-i oferi o acoperire, medie fără a încarca tenul.Factorul de protecție solară este de 20 SPF,nu este un grad mare dar nici mic.Este lejer de purtat atât vara cât și iarna.Eu am ales nuanța cea mai închisă,55 Bronze, deoarece mi-am cumpărat produsul  vara iar pielea mea era mai închisă la culoare din cauza bronzului.

dscf9437

Nu am crezut că se va comporta așa de bine cu tenul meu gras. După câteva ore de la aplicare ,pe frunte mi-a apărut un luciu inestetic ,dar cu ajutorul pudrei am scăpat de această problemă. Restul feței a rămas la fel de luminoasă și impecabilă.  Nu curge de pe față și nu se șterge din cauza căldurii și a transpirației,dar înaintea aplicării fondului de ten trebuie aplicat un primer.Fondul de ten este îmbogățit cu apă termală și are în compoziție vitaminele C si E.Ar fi ideal unei persoane cu tenul uscat fiindcă hidratează în profunzime tenul și rezistă până la 8 ore .

Processed with VSCO with hb1 preset

Problemele tenului ,cum ar fi petele rămase de la coșuri nu dispar în totalitate,dar Vichy are o gamă, Dermablend .care este perfectă pentru tenul acneic și cu imperfecțiuni. Despre acestă gamă voi posta un articol curând. Recomand fondul de ten unei persoane care se confrunăa cu o piele sensibilă,uscată sau normală dar se comportă bine și cu tenul mixt. Produsele de la Vichy se pot găsi atât în farmacii cât și pe site-ul lor oficial.

Lasă un comentariu