Ulei de cocos Solaris

Vă doriți o piele mai catifelată și un păr strălucitor? Dacă răspunsul este da, trebuie neapărat să încercați acest ulei despre care vă voi scrie! Uleiul de cocos este preferatul meu și îl folosesc zilnic. De-a lungul timpului am încercat multe uleiuri, dar nimic nu se compară cu cel de la Solaris Plant. Este un brand made in Romania și are produse naturiste 100%. Pe lista lor se află : uleiuri,ceaiuri,biscuiți și multe alte bunătăți pe care le puteți vizualiza pe site (vă las link mai jos).

Uleiul de cocos este presat la rece și este un produs 100% natural, care provine din Filipine.Mirosul este discret de cocos ,e foarte plăcut.La temperaturi ridicate produsul se topește, trece din starea lui solidă în stare lichidă.De exemplu ,atunci când este aplicat se topește instantaneu și intră repede în piele.Este bogat în lipide bune ,vitamina E,vitamina K și fier (minerale).

2017-03-07 10.31.28 1.jpg

Interesant e faptul că acest ulei se poate folosi atât extern cât și intern. Uleiul de floarea soarelui din bucătărie se poate înlocui cu acest ulei de cocos ,care dă gustărilor o aromă aparte și delicioasă. Multe mâncăruri raw sunt preparate cu ajutorul acestui ulei.Așadar este folosit și în gastronomie.

Să trecem la partea de îngrijire a pielii. Cel mai des îl folosesc la demachierea ochilor atunci când port un machiaj rezistent la apă sau pur și simplu îndepărtarea rimelului este mai ușoară,protejând pielea fină și sensibilă de la demachierea cu un alt produs. Uleiul îndepărtează cu ușurință rimelul într-un timp record,fără a avea nevoia de a presa cu forță pielea din jurul ochilor.Este esențial în demachiere, deoarece nu provocăm leziuni pielii prin ștergerea dură cu discul demachiant . Desigur, la sfârșit curățăm fața cu apă micelară sau orice alt demachiant.

2017-03-07 10.31.25 1.jpg

Sună ciudat ,dar cu ajutorul acestui ulei am obținut un zâmbet mai strălucitor și o igienă orală mai bună decât am avut înainte. Zilnic iau o linguriță de ulei de cocos și o țin în gură aproximativ 20-30 de minute. Gustul nu este tocmai unul plăcut,dar nici grețos. Merită să îndurăm senzația uleiului neplăcut pentru sănătatea gingiei noastre. Înlătură mirosurile neplăcute și respirația urât mirositoare. Este necesar utilizarea lui în fiecare zi pentru a observa schimbările și eficacitatea.În mod surprinzător uleiul de cocos albește dinții mai lent, dar fără efecte secundare,și este sănătos pentru corpul nostru.

Masca pentru păr sau tratamentul îl aplic o dată pe săptămână, înaintea spălării părului. Aplic o cantitate mică pe lungimea părului, evitând scalpul și rămân cât mai mult timp cu uleiul pe păr.Înfășor părul într-un prosop și rămân așa cel puțin o oră ,dar ajunge și doar 30 de minute.După ce am stat un timp cu prosopul pe cap ,mă spăl normal pe păr. Nu trebuie să abuzăm de șampon fiindcă iese repede uleiul din păr,nu îmbâcsește părul așa cum face uleiul de măsline. Coafăm ca deobicei părul și cu siguranță deja de la prima aplicare părul devine strălucitor și mătăsos.Nu îngrașă părul dacă este aplicat doar la vârfuri. Cred că ajută și la părul despicat ,dar eu nu am observat acest aspect, deoarece eu nu mă confrunt cu vârfuri uscate și despicate.

Processed with VSCO

Scrub-ul face parte din rutina mea zilnică de îngrijire a tenului, deoarece m-a ajutat enorm în tratarea acneei și a semnelor post-acneice.Cu ajutorul acestui ulei minune și a zațului de cafea îmi transform pielea într-una fină, ca de bebelu. Folosesc acest scurb atât pe față cât și pe corp.Într-un bol de sticlă sau orice alt recipient pun o linguriță de ulei și zaț de cafea în funcție de cât o sa am nevoie. Ca uleiul să devină lichid ,pun recipientul deasupra aburilor, sau mai simplu îl așez pe calorifer unde se topește repede.Pare greșit să folosesc ulei pe un ten gras și acneic, dar acest fapt este unul greșit.Nu s-a înrăuntățit acneea mea deloc,chiar a ajutat la vindecarea rănilor. Nu îngrașă deloc tenul,nu devine mai uleios decât a fost înainte. Tenul gras are nevoie de uleiuri și de hidratare,nu trebuie chinuit cu produse care usuca tenul,mai ales cele care conțin alcool.Uscarea tenului provoacă producerea exagerată a  sebumului, iar din această cauză folosesc uleiul de cocos ca post de cremă facială.Hidratează tenul fără a-l lăsa gras, uleiul întră repede în piele.Prefer să aplic uleiul pe ten înainte de culcare. Pielea devine mai luminoasă a doua zi și pufoasă,se vede că tenul a fost hidratat în profunzime.

Dupa duș utilizez uleiul și îl aplic pe tot corpul. Nu este necesar să folosiți mult produs,ajunge o cantitate mică pentru a acoperi trupul într-un ulei plăcut și hrănitor.Am înlocuit crema de corp cu acest produs și sunt mai încântată de pielea mea care este mai fină și hidratată.Înmoaie cuticulele și călcâiele,zonele unde pielea este mai dură,uscată. Buzele crăpate pot fi învinse categoric aplicând un strop de ulei de cocos.

Am achiziționat produsul într-un recipient de 100 ml și aproape că mai este ulei în el. Îl ador,este uleiul meu preferat de care nu mă pot despărți.Îl voi achiziționa într-un borcan mai mare. Există mai multe tipuri de recipiente care diferă la gramaj.Recipientul este din sticlă și recomand depozitarea lui într-un loc uscat,ferit de razele soarelui.Produsele de la Solaris Plant se pot achiziționa din plafar sau on-line de pe site-ul lor oficial. Pe site găsiți oferte convenabile și prețul produselor este potrivit pentru un buget redus ,nu sunt scumpe deloc.Recomand cu încredere acest ulei! Dacă nu ați încercat până acum uleiul de cocos, vă îndrum să o faceți și vă garantez că nu o să rămâneți dezamăgiți.

Mai multe detalii privind produsele naturiste le găsiti pe site 🙂 Spor la cumpărături!

Produsele se pot găsi : link

1 comentariu

Lasă un comentariu